lördag 12 maj 2012

Fler solhattar!


Visar några solhattar till som jag sytt den senaste veckan. Det är lite pilligt men himla roligt! Variationsmöjligheterna är oändliga och oftast blir det roliga och färgglada tyger som kombineras. Tycker att de ser ut som små karameller =) Fick dessutom ett trevligt mail idag från en mamma som beställt ett par solhattar till sin lilla tjej. Hon tackade så mycket och skrev att solhattarna satt jättebra på tösen! Så himla roligt att höra! Jag i min tur tackar för feedbacken och fick, med den, ytterligare lite energi och lust att sy och skapa!



5 kommentarer:

  1. Jättefina tygkombosar!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Jättefina hattar! Kanske jag ska ge mig på att sy.

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga hattar, man skulle inte kunna be om en tut på dessa?

    SvaraRadera