torsdag 4 oktober 2012

Almas nya kappa!

Några kappor och jackor har det allt blivit till lilla Alma under hennes första två och ett halvt år. =) Jag får ofta några små önskemål från Almas mamma och utöver det brukar jag få relativt fria händer. Den här gången var önskemålet gärna rött och lite flower power eller retro, om jag inte minns fel. Modellen visste hon också vilken hon ville ha.

 Jag är väldigt glad och tacksam över över förtroendet och visar här det senaste ytterplagget som jag bidragit med. Rött, lite svart och en hel del retro!


4 kommentarer:

  1. Ooohhh vilken fin kappa!! Tror nog att både mamma och dotter blir himla glada.kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt fin kappa!! Härlig tygmix!!

    SvaraRadera
  3. Wow wow wow, Helt underbar!!

    SvaraRadera
  4. verkligen fin, tygerna passar väldigt bra ihop

    SvaraRadera