fredag 14 december 2012

Nu åker jag till solen ett tag.. =)

Lite sol och värme är verkligen vad jag behöver just nu! Jag är ju definitivt ingen vintermänniska utan njuter i fulla drag av den andra, lite varmare halvan av året här i Sverige. Efter en intensiv höst och vinter känner jag att en solsemester såhär innan jul för att vila upp mig och lapa energi inte kunde sitta bättre! 

Så länge bjuder jag på några bilder av dessa färgsprakande små töser - Irma och Eira - två underbara små damer som om några veckor fyller hela tre år och redan är väldigt medvetna och bestämda när det gäller saker i allmänhet och de kläder som de har på sig i synnerhet... 



3 kommentarer:

  1. Oja det känner jag igen, min tös fyller 3 i februari, vilja av stål är vad hon har!!
    Superfina klänningar har tjejerna, klart de gillas!
    En solsemester vore inte fel, jag gillar INTE vinter!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en helt fantastisk semester väl värd efter allt vackert skapande under året!!! God jul och gott nytt år och tack för fantastiskt fina kläder!! Stor kram från Lilly o mig

    SvaraRadera
  3. Fina tjejer och fina kläder! Hoppas du har en fantastisk semester!

    SvaraRadera