söndag 23 juni 2013

Almas sommarset!

Kläderna i storbeställningen som jag skrev om här var ju lite svåra att se på den bild jag visade i inlägget. Det var som sagt en tanke med det eftersom klädernas nya ägare inte fått paketet ännu och jag inte ville förstöra överraskningen för dem. Nu är i alla fall kläderna levererade och jag börjar med att visa dessa söta klänningar med matchande solhattar. Jag fick fria händer vad gäller tyg och modeller men blev tipsad om att Alma tycker om den lite mer romantiska stilen med exempelvis prickar och blommor. Sen skulle klänningarna vara kortärmade eller helt utan ärm och så klart sköna och lekvänliga. Hoppas fröken Alma är nöjd med sina nya sommarset, jag är övertygad om att hon är alldeles bedårande söt i dem! =)


2 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Det var herlege klede! Blir glad av å sjå/titta på dei! Lika spesielt godt den stripa mellom stoffa nederst på den blå kjolen, kjempestilig.

    SvaraRadera