torsdag 8 augusti 2013

Tillbaka till vardagen och utförsäljning!

Så, det var den sommarledigheten det.. Märkligt att semestern alltid går så förskräckligt fort! Måste ändå säga att det faktiskt känns ganska skönt när livet återgår till det normala. Nog för att jag skulle kunna tänka mig ett par veckors ledighet till, men vi har ju haft en sådan fantastisk sommar så nu har jag ackumulerat energi som räcker lääänge! Visar här några somriga bilder på lilla fröken som både rockar loss och slappar i trädgården iklädd pappa Magnus favoritklänning.

Vill också tala om att jag har lagt in ett stort antal kläder under fliken "Till Salu". De flesta av kläderna har jag haft som visningsplagg och jag säljer dem nu till halva priset (eventuellt med någon liten avrundning uppåt eller nedåt..).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar