söndag 13 april 2014

Välklädd och snygg i prickar!

Prickar, prickar, prickar - visst är de väl underbara!? Jag tror att jag skulle kunna köpa hur mycket prickiga tyger som helst och skulle jag ha min dotter bredvid mig när jag beställer så skulle skulle det om möjligt bli ännu fler prickiga tyger i mina hyllor.. 

Här har jag sytt en kortärmad skjorta i lime, vitt, svart och olika blå nyanser. Lime är förresten också en av mina absoluta favoriter på färgskalan. Till det ett par lite längre shorts i samma svarta småprickiga tyg som detaljerna på skjortan och så coola fickor i sidorna. 

Nu väntar vi bara på det riktigt varma vädret så att kläderna kan komma till användning för någon liten tuffing som vill vara lite extra snygg. Det dröjer ett litet tag till men visst börjar det väl spritta lite i kroppen av vår- och sommarkänslor nu? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar