lördag 5 juni 2010

Shorts och solhatt i djungelmönster!

Jag måste erkänna att det blivit väldigt mycket flickkläder sydda på sistone. Jag tycker det är så roligt att sy söta klänningar och tunikor men ibland kommer suget efter att sy små kläder som även lämpar sig till små, goa killar! Hittade det här härliga djungeltyget i blå och gröna toner och sydde ett set med shorts och solhatt som passar alldeles utmärkt nu när sommarvärmen är här! Eftersom jag inte har några gossar i passande storlek i min närhet lägger jag ut även dessa kläder till försäljning.



Shortsen och hatten är sydda i bomullstyg. Shortsen har en ficka bak, resår i linningen och fuskgylf.

Shortsen är i storlek 74 cl, benlängd 21 cm.
Pris: 160 kr

Solhatten är i storlek 48.
Pris: 120 kr




6 kommentarer:

  1. Läckra plagg! Vart har du hittat det roliga tyget?

    SvaraRadera
  2. Tack! Tyget har jag skickat efter hos "Malika og Rosa" i Danmark.

    SvaraRadera
  3. Så fint! Jättekul med plagg i ovanliga tyger
    :-)

    SvaraRadera
  4. Underbart tyg, passade bra som barnkläder!
    Jättefint set!/Åsa

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt tyg, väldigt snyggt set :) Tack för kommentaren btw :)

    SvaraRadera