torsdag 23 juni 2011

Hattprovning!

Sist jag var och hälsade på dottern och hennes familj hade jag med mig lite nya kläder jag sytt, däribland en hel del solhattar. Lilla fröken blev alldeles salig och började genast botanisera bland alla huvudbonader. Slet fram kameran så fort jag bara kunde och lyckades ta några sköna bilder på henne i jakt på det perfekta solskyddet =) Hon hann dessvärre avverka en hel del hattar innan linsskyddet åkte av men delar med mig av de bilder jag ändå lyckades knäppa.

Solhattarna och mycket mer kommer jag att ha med mig till Algutsrum Marknad den 1 juli. Just nu ägnar jag den tid jag kan åt att sy, men jag ska försöka hinna med att visa en del av det jag kommer att ha med mig.

Jag hoppas att alla ni som har tid och möjlighet kommer och besöker mig i Algutsrum nästa fredag!





1 kommentar:

  1. Vilka ljuvliga bilder, det ser ut som det har blivit en del solhattar!/Åsa på minamirakel

    SvaraRadera