tisdag 27 mars 2012

Små små stjärnor och prickar!

I dagarna har jag sytt en liten tunika, lagom ledig och lekvänlig för en liten tös. Jag valde ett tunt lila bomullstyg med små vita stjärnor som fram- och bakstycke. Ärmarna fick bli i samma färg men med små vita prickar istället. Ärmar och halsringning kantades med svart kantband, även det med små vita prickar och så den lilla droppen fram i halsen.

Snart är det dags för ett klädparty för mig och jag har så mycket tankar och idéer om vad jag ska göra med mina tyger som jag skulle vilja förverkliga innan dess. Ja ja, vi får väl se hur mycket jag hinner, ibland önskar man att dygnet hade mer än 24 timmar...


3 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin! Storlek? Har en 2,5 åring här hemma som är galen i lila. Hon har 92, börjar så smått gå över till 98. Jag köper gärna om det är rätt storlek :)
    Hälsningar
    Jeanette

    SvaraRadera
  2. Visst är den fin! Det är storlek 98/104, en tunika men det går säkert att ha som klänning också. Längd från axel och ner är 44 cm. Mejla mig gärna så kan vi prata vidare....

    SvaraRadera
  3. åh vad snygg kombo! Jätteläcker!

    SvaraRadera