måndag 24 september 2012

Coola ägghalvor!


Jag kan inte hjälpa det, men jag tänker på ägghalvor varje gång jag ser det här tyget i denna färgställningen =) Tycker det är alldeles underbart och det har ju fått ligga på min hylla och gotta till sig ett ganska bra tag nu. Tanken var att jag skulle sy något till Irma av tyget för min dotter är också väldigt förtjust i tyget. En onepiece kom vi fram till att det skulle bli. Inte en sådan där jättepösig sak utan något mer slimmad tänkte vi oss. Inte tajt såklart men lite mer kroppsnära.. Väl färdig åkte jag bort till lilla fröken för att ge henne hennes nya outfit och inser då att hon vuxit så in i bänken i sommar! Kanonbra passform men på gränsen till för liten =(

Ägghalvsonepiecen är i storlek 98 och finns det några spekulanter där ute så är det bara att höra av sig!



1 kommentar: