onsdag 19 september 2012

Ett helt år har gått...

 ..sedan min lilla dotter Anna gifte sig med sin Magnus i Kalmar Slottskyrka. Jag minns att det var en vansinnigt stressig tid innan bröllopet med galet mycket förberedelser. Dessutom fick jag den stora äran att sy klänningar till bruden, tärnan och lilla fröken Irma. Väldigt roligt men också en enorm press och ett stort ansvar. Trots att klänningarna var väldigt enkla i modellerna ville man såklart att de skulle sitta perfekt, den här dagen är ju faktiskt väldigt speciell!

Hur som helst, då, för ett år sedan lovade jag att visa bild på brudklänningen här på bloggen. Det har, som ni märker, dröjt lite men nu är det dags!

Jag bjuder på lite blandade bilder. För rättvisans skull några på min stilige svärson också trots att jag inte kan ta åt min äran för hans outfit. Som ni märker är det inga särskilt traditionella bröllopsbilder. Fotografen heter Bruno Baziq. Han är professionell bröllopsfotograf, vansinnigt duktig och hans kreativitet, engagemang och entusiasm har inga gränser. Titta och njut, och kanske skratta lite.. ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar