fredag 29 mars 2013

Glad Påsk!

Visar idag lite kläder som syddes för ett tag sedan. Gipset är borta men oj, vad svag jag är i armen! Lite ont gör det allt fortfarande men snart kan jag nog börja sy på riktigt igen.. (hoppas jag..)

Jag har många favorittyger men de här är nog favoriterna bland mina favorittyger! =) Jag tycker att det blommiga tyget i röda och orangea toner är fullkomligt underbart och det turkosa kantbandet och avslutet till blev verkligen pricken över i-et! En beställare med toppensmak enligt min mening!  Är också vansinnigt förtjust i tyget med alla barnen hand i hand på rad. Motivet är så himla fint och färgerna matchar perfekt till det randiga tyget som byxorna är sydda av. 

Önskar er alla en riktigt skön Påskhelg!



3 kommentarer:

  1. Vilka fina plagg och matchningar av tyger!

    SvaraRadera
  2. Men titta så fint det är med det randiga till det tyget! Det har jag aldrig tänkt på själv.
    Jättesnygga kläder, som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Superfina kläder!! :-) Gillar tygmatchningarna skarpt!

    SvaraRadera