lördag 16 mars 2013

God morgon i solskenet!

Snart är min gipsade tid över! Knappt ett par veckor till, sedan hoppas jag kunna röra handen någorlunda normalt igen. Jag kommer med all säkerhet fortfarande ha ont och vara begränsad ett tag till men att bli av med gipset ska bli underbart! 

Vanligtvis brukar jag kunna "producera" ganska mycket och ganska fort, det är dock ett minne blott.. Under min gipsade tid är det här vad jag har lyckats knåpa ihop.. ;) Nej då, nu underdrev jag lite, några till har jag allt fått ihop men det har bara varit att acceptera faktum, jag har bara kunnat sy i MYCKET begränsad omfattning och det har rent ut sagt varit pest! 

Hur som helst, det är iskallt ute men solen strålar och det känns ändå att våren är i antågande. Hade det inte varit så attans kallt hade de här kanske kommit till användning idag.. =) Hattarna är föresten till salu. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar