onsdag 3 november 2010

Haremsbyxor i manchester!

Ett par haremsbyxor knåpade jag ihop för ett litet tag sedan. Denna gång valde jag underbart mjuk, petrolfärgad babymanchester från Stoff & Stil. Är ju barnsligt förtjust i detta härliga tyg och tycker att det passar alldeles ypperligt till ett par coola byxor med häng.. =) Svarta muddar, långa i benen så att man kan vika ner dem efterhand som barnet växer. Jag valde orangea sömmar för att få fram lite kontraster och sydde även en "båge" bak som en extra detalj.




5 kommentarer:

  1. Så tuffa! Måste vara helt underbart sköna att ha på sig!

    SvaraRadera
  2. De ser jättefina ut! Hade varit kul att se hur de ser ut på. :)
    Hit kommer jag tillbaka snart igen!

    SvaraRadera
  3. Kanonfina byxor! Härlig färg, jag tycker petrolfärgen är underbar, konstigt nog har jag inte köpt något tyg i den färgen. Tror jag måste göra en beställning hos S&S, ser att de har både velour och mudd.

    SvaraRadera
  4. Fina byxor i en underbar färg!/Åsa

    SvaraRadera
  5. Jag skall försöka ta några livebilder framöver.

    SvaraRadera