måndag 10 januari 2011

Julklapp nr 2

Kom på att jag sytt ytterligare ett litet plagg till minsta barnbarnet i julkapp och jag har förstått att dessa redan blivit flitigt använda. Tänkte därför dela med mig av några bilder på denna julkapp också. Ett par byxor i mjukt sweatshirttyg! Enfärgat svart med rosa sömmar och knappar i bensluten. Modellen påminner om ett par ridbyxor, lite mer tyg över rumpan och smala över vaderna. Mönstret hittade jag i ett av Ottobres senaste nummer. Jag var lite tveksam till hur modellen skulle se ut på men den är verkligen kanonfin så det blir garanterat fler av den här sorten. Jag har dock inte lyckats ta någon bild när fröken har dem på...






3 kommentarer:

  1. Väldigt snygg modell på byxor, har inte provat den själv än!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Så fina och välarbetade, kan tänka mig att de är fina på

    SvaraRadera
  3. Alltid lika fint och välarbetat. Håller med "lilla hjärtat". Fin kontrast med det rosa

    SvaraRadera