söndag 22 april 2012

Klara för leverans...

.. trots envis och väldigt eländig bihåleinflammation! Visst är det väl typiskt! Efter förra helgens irma & otto-kväll åkte jag mycket glad och nöjd från min dotters hus och tänkte att nu jäklar, ska det sys så att pedalerna glöder! Energin och skaparglädjen sprudlade! Eftersom det var ganska sent när jag kom hem tänkte jag att jag får nog lugna mig till morgondagen med att ta mig an beställningarna. Morgonen därpå vaknade jag med värk i hela ansiktet och en håglöshet utan dess like. Adjö skaparglädje, välkommen bihåleinflammation... =( Påbörjade penicillinkur igår så förhoppningsvis får jag energin tillbaka snart..


Mellan sofflägena har jag ändå lyckats beta av ett par beställningar och visar här två tröjor redo att levereras till en cool liten femårig grabb! Beställningen gjordes för övrigt av irma & otto-kvällens enda pappa, tack så mycket för besöket =) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar