måndag 12 juli 2010

Tack för utmärkelserna!!


För snart en månad sedan fick jag en award från Flyg Fula Fluga men har inte kommit mig för att blogga om det förrän nu.. Dels är det sommartider och man har fullt upp med alla möjliga bestyr, dessutom har jag haft lite bekymmer med att komma på vad jag ska berätta om mig själv.. Har förstått att det är HELA sju saker jag ska dela med mig av...

Hur som helst så blev jag såklart jätteglad och stolt över utmärkelsen och jag tackar allra ödmjukast! Ännu gladare blev jag när jag strax därefter fick ytterligare en award från Wimsan Kids! Jag tackar lika ödmjukt för denna utmärkelse!

Då kör vi! Det här är jag (eller åtminstone några små delar av mig..):

- Jag är gift och bor i en liten håla i mörkaste småland. Jag har två vuxna barn, en dotter och en son.

- Utöver att sy och sticka så är jag löjligt förtjust i att måla. Oavsett vad som ska målas och hur stora ytorna är så ska penseln helst vara liten och rund, det blir bäst så! Ju pilligare desto bättre, det gäller nog det mesta jag gör. Snickra är också väldigt kul...

- Älskar att pyssla om mitt hem, inreda, fixa och dona. Sen är jag också väldigt hemmakär, mitt hem är min borg..

- Det finns nog dem som skulle säga att jag är fixerad vid gardiner... Byter dem ungefär en gång i månaden...

- Har haft fel yrke mer eller mindre hela livet. Har suttit på kontor när jag egentligen velat arbeta med något mer kreativt och skapande. Dock har jag en fingersättning utan dess like och skulle lätt ta en topplacering om det funnits SM i maskinskrivning... =)

- Som person är jag nog något egensinnig och lite av en ensamvarg. Jag måste ha något att göra hela tiden och har mycket svårt för att bara sitta och göra ingenting.

- Jag har otroligt barnslig humor. Älskar Jim Carrey och annan kiss- och bajshumor...


Awarden vill jag skicka vidare till MinaMirakel, I Heart Retro och Krumelej. Jag har valt tre duktiga och kreativa sömmerskor med helt olika stilar. Gemensamt har de dock att deras alster är så otroligt välsydda att det är en fröjd för ögat att titta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar