torsdag 17 februari 2011

Beställning i lila och orange!

Skickade iväg denna beställning för ett par veckor sedan. Efter att ha mailat ett antal bilder på diverse tyger som jag kunde tänka mig skulle falla den lilla tösens mamma i smaken, önskades kombinationen lila och orange. Då jag endast hade en liten bit av det lila tyget kvar fick klänningen bli orange med ett infällt mittparti i lila. Till detta valdes lila kantband, vita knappar och ett orange dekorationsband med vita prickar. Måste tyvärr erkänna att man ibland är lite låst när man kombinerar färger och mönster. Jag hade själv inte kommit på att sätta ihop dessa tyger till en klänning men när jag började klippa i tygerna insåg jag hur rätt det var och tycker att slutresultatet blev alldeles underbart supercoolt! =)



5 kommentarer:

  1. Åhh va söt, cool och snygg (på samma gång) den var!!

    SvaraRadera
  2. vilken härlig kombination, jättefint!

    SvaraRadera
  3. Så fräsch klänning, helt perfekt!/Åsa

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastiskt snygg klänning! Jag håller med att den kombinationen är inte självklar i tygförrådet men som färdigt plagg ar den underbar!

    SvaraRadera